Ποδηλατόδρομοι: Υπογραφή κατασκευής δικτύου στο Βόλο!
Ο Βόλος συνέχίζει να πρωτοπορεί ανάμεσα στις περιφερειακές πόλεις. Την Δευτέρα 18 Μαίου 2009 υπογράφηκε η κατασκευή του πρώτου δικτύου ποδηλατόδρομων στην πόλη με την ανάδοχη εταιρεία (ΔΟΜΗΚΑ) ενα σημαντικό πράσινο έργο αλλα και παρεμβατικό στο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν τις αμέσως επόμενες μέρες με χρόνο αποπεράτωσης του έργου, 6 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης δηλαδή το Νοέμβριο του 2009.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,2 εκ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το ΕΠΤΑ κατά 75% (900.000 ευρώ) και κατά 25% από εθνική συμμετοχή (300.000 ευρώ).
Το δίκτυο θα εκτείνεται σε 10 περίπου χιλιόμετρα Ποδηλατοδρόμων, τα οποία συναρθρώνονται σε ένα δίκτυο που ξεκινάει από τις συνοικίες και φτάνει στο κέντρο της πόλης και αντίστροφα στα εξής οδικά τμήματα:
1. Κασσαβέτη (από Γ. Δήμου έως Δημητριάδος – πάρκο Αγ. Κωνσταντίνου).
2. Γκλαβάνη (από 28ης Οκτωβρίου έως Ρ. Φεραίου – συνέχεια στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από 28ης Οκτωβρίου έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
3. Αντωνοπούλου (από Γαζή έως Αναλήψεως – συνέχεια στον πεζόδρομο από Γαζή μέχρι Δημητριάδος, στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από Δημητριάδος έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
4. Μεταμορφώσεως (από 28ης Οκτωβρίου έως Περιφερειακό – σύνδεση με τμήματα ήπιας κυκλοφορίας Πλάτωνος, 54ου Συντάγματος ΕΛΑΣ και πεζοδρόμους Μεταμορφώσεως και Ερμού).
5. Ρήγα Φεραίου (από Φιλ. Ιωάννου έως Ελ. Βενιζέλου – συνέχεια στα τμήματα ήπιας κυκλοφορίας από Ελ. Βενιζέλου έως Χείρωνος και από Δ. Φιλιππίδη έως Φιλ. Ιωάννου – αποκατάσταση μιας διαμπερούς συνέχειας «από ποτάμι σε ποτάμι» - διασταύρωση με ποδηλατοδρόμους Κασσαβέτη, Γκλαβάνη, Αντωνοπούλου, Μεταμορφώσεως).
6. Εθνικής Αντιστάσεως (από Περραιβού έως Κύπρου – συνάντηση με σχεδιαζόμενο ποδηλατόδρομο οδού Κύπρου – διασταύρωση με ποδηλατόδρομο Κασσαβέτη).
7. Στρ. Μακρυγιάννη (από Ζάχου έως Μεταμορφώσεως – συνάντηση με ποδηλατόδρομο Μεταμορφώσεως).
8. Μικρασιατών (από Ζάχου έως Βασσάνη – συνέχεια στο τμήμα μεταξύ κτηρίου Σπήρερ και Υγειονομικού και στον πεζόδρομο Ερμού).
9. (Συνοικία Αγ. Αναργύρων) Πλατεία Αγ. Αναργύρων-Κολοκοτρώνη-Νικηταρά-Αλαμάνας-Πεζογέφυρα Κραυσίδωνα-Μουσείο Τσαλαπάτα-Γιαννιτσών-Φερών- Μελούνας-Πλατεία Ρήγα Φεραίου (Δημαρχείο).
10. (Συνοικία Νεάπολης) Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής-Παπανικολή-Ξάνθου-Φιλικής Εταιρείας-Νεαπόλεως-Υδρας-Φ/Σ Υδρας/Αθηνών – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Πεδίου ʼρεως-Εκθεσιακού Κέντρου-Πανεπιστημίου.
11. (Συνοικία Νέας Δημητριάδας) ΕΑΚ(Κλειστό Γυμναστήριο) - Περσέως-Δημητρίου Πολιορκητού - Πλατεία Αγ. Δημητρίου-Αθηνάς-Πεζογέφυρα Αναύρου – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Δανιήλ Φιλιππίδη.
Προβλέπεται επίσης η διατήρηση, διασύνδεση και αναβάθμιση των τμημάτων που οριοθετήθηκαν το 2004 – με εξαίρεση αυτό της οδού Χατζηπέτρου (παρόχθιος Ξηριά) το οποίο καταργείται – καθώς και των τμημάτων της οδού Ρ. Φεραίου και της παραλιακής οδού Αργοναυτών.
Πλέον το επόμενο μεγάλο βήμα στην πόλη του Βολου είναι η προώθηση ανάπτυξης δικτύου τραμ στην όμορφη πόλη της Θεσσαλίας που διεκδικεί την δική της θέση στο χάρτη των μεγάλων πόλεων της χώρας μας.
Οι εργασίες θα ξεκινήσουν τις αμέσως επόμενες μέρες με χρόνο αποπεράτωσης του έργου, 6 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης δηλαδή το Νοέμβριο του 2009.
Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 1,2 εκ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το ΕΠΤΑ κατά 75% (900.000 ευρώ) και κατά 25% από εθνική συμμετοχή (300.000 ευρώ).
Το δίκτυο θα εκτείνεται σε 10 περίπου χιλιόμετρα Ποδηλατοδρόμων, τα οποία συναρθρώνονται σε ένα δίκτυο που ξεκινάει από τις συνοικίες και φτάνει στο κέντρο της πόλης και αντίστροφα στα εξής οδικά τμήματα:
1. Κασσαβέτη (από Γ. Δήμου έως Δημητριάδος – πάρκο Αγ. Κωνσταντίνου).
2. Γκλαβάνη (από 28ης Οκτωβρίου έως Ρ. Φεραίου – συνέχεια στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από 28ης Οκτωβρίου έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
3. Αντωνοπούλου (από Γαζή έως Αναλήψεως – συνέχεια στον πεζόδρομο από Γαζή μέχρι Δημητριάδος, στο τμήμα ήπιας κυκλοφορίας από Δημητριάδος έως Ιάσωνος και στον πεζόδρομο από Ιάσωνος έως παραλία).
4. Μεταμορφώσεως (από 28ης Οκτωβρίου έως Περιφερειακό – σύνδεση με τμήματα ήπιας κυκλοφορίας Πλάτωνος, 54ου Συντάγματος ΕΛΑΣ και πεζοδρόμους Μεταμορφώσεως και Ερμού).
5. Ρήγα Φεραίου (από Φιλ. Ιωάννου έως Ελ. Βενιζέλου – συνέχεια στα τμήματα ήπιας κυκλοφορίας από Ελ. Βενιζέλου έως Χείρωνος και από Δ. Φιλιππίδη έως Φιλ. Ιωάννου – αποκατάσταση μιας διαμπερούς συνέχειας «από ποτάμι σε ποτάμι» - διασταύρωση με ποδηλατοδρόμους Κασσαβέτη, Γκλαβάνη, Αντωνοπούλου, Μεταμορφώσεως).
6. Εθνικής Αντιστάσεως (από Περραιβού έως Κύπρου – συνάντηση με σχεδιαζόμενο ποδηλατόδρομο οδού Κύπρου – διασταύρωση με ποδηλατόδρομο Κασσαβέτη).
7. Στρ. Μακρυγιάννη (από Ζάχου έως Μεταμορφώσεως – συνάντηση με ποδηλατόδρομο Μεταμορφώσεως).
8. Μικρασιατών (από Ζάχου έως Βασσάνη – συνέχεια στο τμήμα μεταξύ κτηρίου Σπήρερ και Υγειονομικού και στον πεζόδρομο Ερμού).
9. (Συνοικία Αγ. Αναργύρων) Πλατεία Αγ. Αναργύρων-Κολοκοτρώνη-Νικηταρά-Αλαμάνας-Πεζογέφυρα Κραυσίδωνα-Μουσείο Τσαλαπάτα-Γιαννιτσών-Φερών- Μελούνας-Πλατεία Ρήγα Φεραίου (Δημαρχείο).
10. (Συνοικία Νεάπολης) Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής-Παπανικολή-Ξάνθου-Φιλικής Εταιρείας-Νεαπόλεως-Υδρας-Φ/Σ Υδρας/Αθηνών – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Πεδίου ʼρεως-Εκθεσιακού Κέντρου-Πανεπιστημίου.
11. (Συνοικία Νέας Δημητριάδας) ΕΑΚ(Κλειστό Γυμναστήριο) - Περσέως-Δημητρίου Πολιορκητού - Πλατεία Αγ. Δημητρίου-Αθηνάς-Πεζογέφυρα Αναύρου – σύνδεση με ποδηλατόδρομο Δανιήλ Φιλιππίδη.
Προβλέπεται επίσης η διατήρηση, διασύνδεση και αναβάθμιση των τμημάτων που οριοθετήθηκαν το 2004 – με εξαίρεση αυτό της οδού Χατζηπέτρου (παρόχθιος Ξηριά) το οποίο καταργείται – καθώς και των τμημάτων της οδού Ρ. Φεραίου και της παραλιακής οδού Αργοναυτών.
Πλέον το επόμενο μεγάλο βήμα στην πόλη του Βολου είναι η προώθηση ανάπτυξης δικτύου τραμ στην όμορφη πόλη της Θεσσαλίας που διεκδικεί την δική της θέση στο χάρτη των μεγάλων πόλεων της χώρας μας.
4 σχόλια:
Αυτό και αν είναι νέο!
Οχι και αποκτάει ρε παιδιά...
Αποκτά, απόκτησε
Ωπ! Διορθώθηκε..
Δυστυχώς ένα σωστό έργο στην Ελλάδα δεν είναι δυνατόν να μη συνοδεύεται από τον κρετινισμό και την αρπαχτή!!!
Δεν ξέρουμε (ακόμα) ποιοί είναι οι "αρπάξαντες" αυτή τη φορά, μα σύντομα θα τους δείτε με λαμπερές Porsche...
Διότι δεν έχει ματαγίνει σε ολόκληρο ίσως τον κόσμο ποδηλατόδρομος ΕΠΑΝΩ στο οδόστρωμα, "χωρισμένος" απ΄αυτό με πεζούλι ύψους 15-20 εκατοστών και κολωνάκι διαμέτρου άλλων 15 επί αυτού!!! Δεν έχετε δει τελευταία κάτι πιο άσχημο, οπότε ελάτε μια βόλτα στον εξωτικό Βόλο να τους καμαρώσετε!!!
Εκτός της ηλιθιότητας και της κακογουστιάς είναι και ΠΟΛΥ επικίνδυνος. Δε θα ήθελα ούτε να φανταστώ ένα παιδάκι να κάνει στραβοτιμονιά και να μακελεύεται πάνω σε κολωνάκια και τσιμεντένια κράσπεδα...
Δε μπορώ να φανταστώ ποιο λαμπερό συγκοινωνιολογικό μυαλό συνετάχθη με αυτή τη γελοιότητα...
Εύγετε γι΄άλλη μια φορά!!
Δημοσίευση σχολίου